panik?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.........Hjääääääääääääääääääääääälp!

Jag orkar inte, jag vill inte, jag kan inte.....

Många negativa känslor på samma gång.
Andra året på gymnasiet är skit helt enkelt. Sedan höstlovet har vi haft sjukt mycket i skolan och det tar aldrig slut. Nu har vi massa stora arbeten som ska vara klara innan jullovet... PANIK!
Herregud, det enda som får mig lugn är innebandy, men just det, jag är sjuk så jag kan inte spela! Fanskap!
Nej....livet är inte lätt ibland men man kan ju alltid göra det bästa av situationen. Så nu ska jag gå och koka te och sen lägga mig i min säng och titta på The Hills. Det gör mig på lite bättre humör i alla fall..



Hoppas ni har det bättre än vad jag har det just nu..........
PUSSEN - A 

Kommentarer
Postat av: Live from the USA

Jag vet, 2:an är skit - vänta tills 3:an då blir det bättre igen!! The Hills i måndags var bra som vanligt, är tyvärr slut till den 29:e. Då börjar Whitneys egna program o även Brodeys egna!! Sov gott

2008-12-10 @ 22:45:57
Postat av: Hanna

snuttan då.. det är inte lätt, men det är värt när det väl är över.

glöggmys i helgen :D

tror du du blir frisk tills söndagsmatchen?

puss

2008-12-11 @ 13:50:09
Postat av: annelie

jag ska titta på withneys program...hon är bra :)



jag räknar med att spela på söndag men jag ska inte träna idag :( ses på lördag...då ska vi mysa <3



<3

2008-12-11 @ 14:38:29
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0