plugg?

Slutade en timma tidigare idag. Vi var i verksaden för första gången och skulle borra, såga och greja men när man var klar så fick man gå hem. Det var tur för nu hinner jag plugga lite till inför provet imorgon....... Usch, jag vill inte.....
Nu har jag precis druckit lite te och ätit så jag orkar med att plugga några timmar.......
Sen bär det av till träningen som börjar halv nio.....sent......men roligt......
 
Kyssen till er...
<3 A



Min choklad kalender :D.....gott och gör så man blir pigg ;)



Te som jag enligt Petter dricker fel.....Tydligen får man inte ta i mjölk innan man tar upp te-påsen.
Lyssnar inte på det ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det ar ju latt sant ju!! Da forstor man ju teet lixom!

2008-12-17 @ 22:49:24
Postat av: annelie

hahah..inte ;)

2008-12-18 @ 22:13:49
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0