säker?

Nej, nu får det vara nog. Ingen mer matte för mig. Jag känner mig färdig..... känner jag mig säker?? Det vette fan, men det får vara som det är. Det får gå som det går.........
Nu tittar jag på Grey's Anatomy..... det är bra :)
Ska väl ta ut kaninen snart så han får hoppa av sig lite.

Idag var jag hos Ebba och Fredrik efter skolan.... vi hade det mysigt. Vi tittade såklart på Hanna Montana som vi alltid gör ;) och sen stod Disney Channel på hela tiden men efter Hanna Montana så kom inga bra program tyvärr.... Jag och Ebba vek lådor istället. Hon hade lärt sig det i skolan och förde vidare det till mig :)

Nu ska jag fördriva tiden med Tv och dator tills jag blir trött...... Provet börjar 08.30 imorgon och då måste man vara på topp så det blir inte så sent ikväll.....



Bra TV?



Bra TV?



Ebbas lådor till mig :)

Adios amigos
//A

Kommentarer
Postat av: Live from USA

Nej, kan fan inte säga att Hannah Montana är bra tv. Det är sååå stort här borta o Ella vill ha allt gällande Hannah Montana. Du skulle se Walmart just nu - finns skit mykt med henne;)

2008-12-03 @ 22:01:30
Postat av: verran

fan vad söta, jag ska vika sånna till dig imorgon annelie haha ;)

2008-12-03 @ 22:38:22
Postat av: Hannah Montana

vadå? jag är ju bäst!

2008-12-04 @ 16:07:37
Postat av: annelie

haha.....sköningar <3

2008-12-04 @ 16:49:44
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0