sjukare?

Hej. Hoppas ni har haft en tevlig helg. Själv har jag varit sjuk och jag undrar om jag blir friskare eller sjukare......
Idag sov jag till halv ett ungefär....det var skönt ;). Sen åkte jag hem till Johanna och bakade lussebullar. Emelie kom sen och hon hade med sig Mamma Mia och glögg :D
Trevlig eftermiddag blev det.



  











Nu tittar jag på Wallander och gör klart en engelska uppgift.......
Ha det bäst och simma lugnt som Evelina, även kallad Bäver, skulle ha sagt ;)

Pussen - A

Kommentarer
Postat av: Live from USA

Låter som en bra eftermiddag! Hoppas att du mår bättre. Idag (söndag) kom första snön o ungarna var självklart överlyckliga o var ute redan vid 7.30-tiden i snön. Själv så åkte jag, Sally o Linda in till NYC!! Gud va kallt det var men underbart som vanligt. Såg den stora julgranen vid Rockefeller Center. Ha det bäst;) Puss

2008-12-08 @ 03:22:42
Postat av: annelie

livet leker i usa med andra ord... :)

jag läste det på din resedagbok...låter underbart...

älska new york..

själv dricker jag mycket te för att bli frisk...

pussen

2008-12-08 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0