storvreta?


Ännu ett lyckat Storvreta avklarat. Jag missade den första matchen för jag satt i bilen hem från Åre. Den matchen vann Duvbo med 6-2.
Den andra matchen förlorade vi, men med vilka siffror säger jag inte.
På kvällen myste vi och dagen efter var den en ny match. Förlust även där och vi gick inte vidare till slutspel. Två lag från varje grupp gick vidare och de som gick vidare från vår grupp var båda i finalen sen så det var ju inte så konstigt att vi förlorade mot dem ;)

Eftersom vi åkte ut så hade vi roligt sista kvällen/natten istället och dagen efter det var det hemfärd.



Refo för match?



Jag kan säga att nollan är våran och nummret bakom det vita är Umeås...............vad det blev får ni gissa....



Julia och Hanna <3



Vi hade roligt den första kvällen.....Kill-laget brevid oss i skolan vaknade dagen efter och alla deras skor var ihop knytna och fastsatta i korridoren :D



Vi var stolta ;)



Kvällen efter...Anna strålar!



Vi gör oss snygga ;)



Dagen efter det skulle vi packa ihop allting och bege oss mot Stockholm.



Men sminka sig först måste man ju göra ;)

Tack för ett toppen Storvreta tjejer..... Ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

wiee :)

2009-01-06 @ 01:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0