trött?

Nu är jag klar för idag....

Har spelat innebandy match.....förlust......
Har tittat på Sveriges herrlandslag i innebandy när de spelade VM-finalen..........förlust även där.......
Har pluggat till mitt fysik prov.......förlust där också!?!.... svårt svårt svårt...

Har även bränt en CD till Storvreta som vårt dj-lag åker till den 27-29 december.......är sjukt taggad..det kommer bli sjukt kul!!!!

Nu är jag trött....gick upp tidigt imorse och jag ska upp tidigt imorn också så jag måste lägga mig i tid.....



Fiasko......Sverige har typ vunnit VM de senaste sex gångerna men idag vann Finland.....skräll!?!

God Natt mina kära.....
Nu tänkte jag först dricka te sen äta apelsin..eller jag kanske äter apelsinen innan teet. Nämen fan....jag måste dusha först.....jag har inte dushat sen jag kom hem från matchen...döm mej inte men jag spelade faktiskt inte så mycket....var lite halvt krasslig...

Peace out...................see you later.........

       -      a 



Kommentarer
Postat av: Dj Z

skönt att någon annan står upp och mixar lite skivor ;D Dj AnneliiitO^^

storvreta blir grymt

2008-12-15 @ 12:01:31
Postat av: annelie

haha.....yesyes...

problemet är bara nu att jag inte tror den fungerar.....hm....tar med mig den imorn och prövar den i hallonbergen....

hahah.... dj Z och dj Anneliiito :D



<3

2008-12-15 @ 17:59:11
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0