förlåt?

Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdaterning. Men jag har faktiskt bra anledningar.
Lyssna här: (eller läs här)

Lördag - match kl 11.45, sen lunch i Råstapark hallen, sen match igen med samling kl 15.00. Han alltså inte hem i mellan. Efter sista matchen, som var ute i Tyresö, så var det så snabbt som möljigt hem. In i duschen, ut ur duschen, torka hår, sätta på nya kläder, skjuts till Brommaplan, köpa milkshake, möta upp E och E och sen sitta på en buss till Danderyd. På bussen åt jag middag som min mor hade fixat åt mig. På bussen sminkade jag även mig för vi skulle ju nämligen på fest! I Danderyd bytte vi buss som tog oss till Vallentuna och till Isabelle som går i Eve (den brunas) klass. Hon hade inflyttningsfest och det var klart att Bromma kom dit för att göra Vallentuna osäkert ;).
Jag och Blondie var dock tvugna att gå efter några timmar eftersom vi båda skulle upp och jobba idag. Tydligen missade vi lite drama när vi hade gått, blev lite "påbörjan till slagsmål" och lite "polis ringning" som vi från Bromma inte fick vara med att upptäcka. Men vår tredjedel från Bromma (Brownie) var på plats och berättade idag vad som hade hänt.

Idag då, så gick jag upp vid nio för att sedan möta Veronica och åka till Ulriksdals Värdshus för att jobba hela dagen på "Barnens Dag". Vi tog hand om barnen hela dagen.... Jag var trött med ont i huvudet ;) medans Verran var taggad och gjorde barnen glada. Maten jag och Verr fick äta var så jäkla god! Bästa resturangen! När vi skulle gå så fanns det pannkakstårta över som vi åt... kvällens höjdpunkt ;)

Kom hem för en stund sen och det känns som jag inte har varit hemma på hela helgen.....
Men det har varit en bra helg, det kan jag lova! Fullt upp, men bra! Toppen med andra ord!

Tack Evis och Eve för en toppen fredag <3
Tack Duvbo för innebandy-lördagen :D
Tack Eve och Evis för lördagspartyt i Vallentuna och bussresan dit och hem :D
Tack Isabelle att vi fick komma<3
Tack Verran för en myspys söndag<3

Bilder från lördagen kommer nog...

Hoppas eran helg har varit lika bra som min :D

Kärlek - A

Kommentarer
Postat av: verran

Det var allt en mysig söndag och jag är fortfarande mätt! jag var allt taggad idag men jag hade mysigt med en lite trött annelie ;) puss på dig

2009-02-08 @ 21:37:31
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-08 @ 21:48:57
Postat av: Live from the USA

Underbart att du har haft en så bra helg!

Saknar dig;)

2009-02-09 @ 03:24:11
Postat av: Isabelle

Tack för att ni kom :D

2009-02-09 @ 13:11:58
Postat av: annelie

<3

:D

2009-02-09 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0