gripande?

Chit vilken bra film! Den rekomendar jag verkligen....Changeling, så jäkla gripande. Det hände saker hela tiden, den blev aldrig långtåkig och sånt gillar jag. I och försig satt jag med en klump i halsen mesta tiden av filmen för det var väldigt hemsk och ganska otäck....men gå och se den! Changeling! Mycket bra!



Gripande scen.....Mrs Collins son var försvunnen men sedan hittar polisen honom och säger att det är hennes son. Men Christine vet att hon har fått fel son, men det är inte många som tror på henne....här får hon "fel" son tillbaka....

Innan bion fikade jag och mamma och vet ni....jag drack en kaffe latte! Sensation...? Det var inte så gott ;) men jag lär mig...



Yes..detta var typ min andra kaffe latte i mitt liv...stolt ;)

Pussen puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart kommer choco latte bara vara ett minne blott:p

2009-02-01 @ 20:44:14
URL: http://snucki.blogg.se/
Postat av: annelie

haha....antagligen ;)

<3

2009-02-01 @ 22:42:17
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0