kaviar?

Träningen är över och idag gav jag verkligen 100 procent. Det var jätte längesen som jag gjorde det så det kändes skönt att ta ut sig på riktigt.
Nu har jag avslutat två mackor och vet ni vad som var på mackorna?


Kaviar såklart!

Aldrig fel ;)

Nu är min lilla vita vän ute och hoppar på golvet, eller hoppar och hoppar....sitter på mn matta. Snart ska han in i sin bur och jag ska ner i min säng. Ska in i duschen först bara.

Imorgon börjar jag 09.00 och ska då ha redovisning på designen som vi arbetar med 1:orna med. Sen så är det engelska redovisning som jag inte riktigt vill göra då min dikt-analys inte är den bästa...
Det är onsdagen, så kallad Te-dagen. Vi har två långa pass där lärarna lägger in det som behövs. Ett på förmiddagen och ett på efterdagen.

Nej, nu ska jag börja göra kvällen....

Natti Natt
 - A

Kommentarer
Postat av: Live from the USA

annelie - iPoden är skithäftig. jag har många låtar + bilder. även internet!! kan kolla mejlen, facebook, youtube m.m m.m - hade med mig den till gymmet imorse. kollade på filip o fredrik på youtube samtidigt som jag tränade - UNDERBART;)

miss U

2009-02-04 @ 02:48:04
Postat av: annelie

fan vad cool!! haha...det låter ju toppen!

puss<3

2009-02-04 @ 18:35:47
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0