lycklig?

Ibland är livet bra, ibland är livet hårt.
Just nu, blandade känslor.
Underbart är det att få vara med mina flickor. Jobbigt är det att det är vissa saker som man vill ha i sitt liv inte finns.

Men jag gillar inte att vara negativ, så jag är positiv. Jag ska vara lycklig av det jag har, och jag är lycklig över det jag har.

Eve och Eve förgyller mina stunder. Ikväll har det ätits godis, tacos och kladdkaka med laktosfri glass. Mycket skratt som vanligt.
Vi har färgat Brunetten brunare och Blondie kirrar just nu en profil bild på Annelies "dröm kille". Det går inte så bra ;)
Imorn kväll ska vi iväg och ragga killar, fast inte Bruna Eve då hon har pojkvän, men jag och Blondie ska ragga imorn, och då kanske profil bilden kommer till använding ;) vem vet.....

Kvällens citat: "Både disco och träning på en kväll? Han har ju kirrat två biffar i en stekpanna."

Nu har jag inget mer att  dela med mig av......

Ses och hörs my darlings....

Kyssen - a

Kommentarer
Postat av: eve den bruna

Ni är lixom bara så underbara att man vill stoppa in er i sin garderob och ta fram när som helst för att livet ska bli som mest underbart ! <3

2009-02-07 @ 10:21:37
Postat av: eve den blonda

Vi finns alltid där för dig. Vare sig livet är bra eller hårt. Vare sig det gäller profil-i-fylleri, eller när det är brist på zuccinis. Både när det regnar och när solen skiner. När livet är som mörkast och när livet är som ljusast. I torre eller bollnäs. Det spelar ingen roll varför, var, hur och när. Du har alltid oss<3

2009-02-08 @ 20:49:58
Postat av: annelie

ni är så otoligt fantaskiska! och ord kan inte beskriva vad ni betyder för mig.

Jag älskar er!

jag älskar er så!

2009-02-08 @ 21:08:35
URL: http://charmfulslave.blogg.se/
Postat av: eve den blonda

Vi finns alltid där för dig. Vare sig livet är bra eller hårt. Vare sig det gäller profil-i-fylleri, eller när det är brist på zuccinis. Både när det regnar och när solen skiner. När livet är som mörkast och när livet är som ljusast. I torre eller bollnäs. Det spelar ingen roll varför, var, hur och när. Du har alltid oss<3

2009-02-08 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0