måndag?

Måndagen är slut...... eller snart slut i alla fall.....
Började kl 09.55 idag vilket var jätte skönt.....
Sen hade jag vi design och designmodeller hela dagen dvs. stolskisser och hemsidabygge.
Sluatde vid fyra sen åkte jag hem, åt digestivkex, drack te och pluggade kemi. Var tvungen att läsa massa sidor i boken. Ska göra lite matte och kolla lite fysik innan natten tar över.

Nu sniggelisnaggar jag lite med Eve Brun och snart är det dags för middag.....

Om en halvtimma är det innebandy på tv som jag ska titta på samtidigt som jag ska titta i mina skolböcker ;)



A och E <3

Pussen på er..och trevlig kväll :)

 - a

Kommentarer
Postat av: den bruna

<3 <3

sockersöta du!

2009-02-09 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0