matemaskit?

Matte är inte kul.
Det har jag kommit fram till ikväll.
Aja, matte provet börjar kl 08.00 imorgon så det är bara att tagga till.

Det som får mig att överleva är att det är lov på fredag :D
Kl. 23.45 på kvällen går mitt och Johannas tåg till Åre där vi kommer befinna oss i en vecka.
På söndagen kommer Carro upp och tillsammans så kommer vi ha det super :D



Det var inte så lägesen jag var där men jag längar :D
Det kommer vara mycket folk vilket betyder långa liftköer...men det hör väl till...

Nu ska jag kolla igenom matten en sista gång sen får det vara nog.

Te ska jag dricka innan jah lägger mig också.

Puss puss alla fina

 - A

Kommentarer
Postat av: Hanna

duktig pluggis :) hoppas du mår bättre så du är frisk till resan.. låter så skönt med ett break och skidåkning nu..

kramis

2009-02-17 @ 23:15:59
Postat av: annelie

jag mår mkt bättre...ska träna imorn..

hoppas du får ett toppen lov också

<3

2009-02-18 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0