täbyseger?

Duvbo förlorade...men jag hade det trevligt ändå...satt och hade roligt med Verran istället ;)



Tekning......



Veronica ville inte vara med på bild....



Jajamen...bra bild enligt mig ;)



Okej, det syns inte så bra men det står Duvbo 3 och Capeiro/Täby 8

Duvbo ledde ett tag men jag tror ingen trodde på vinst eftersom Täby är ett elitserielagoch Duvbo bara spelar i tvåan tror jag.

Imorgon ska jag iväg på innebandy igen men då i Solnahallen. Match mellan AIK och Järfälla. Kul kul, med snygga killar ;).
Jag tror att några bänkisar i Järfällas lag var med på nyår.....så hoppas de spelar så får jag se dem....

Innan ska jag såklart till Ebba och Fredrik. Ebba har fått en kanin :D så jag antar att vi ska leka med den hela eftermiddagen.....

Nu ska jag bara bestämma kläder tills imorn och sen blir det sängen....
Puss och Kam och God Natt :)
 - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0