åre?

Nu ska jag uppdatera med lite bilder från den fina Åre resan jag hade i jul med min familj (ja, inte min syster tyvärr eftersom hon är i USA, vi saknade henne mycket)

Dagarna spenderade jag, Olle och pappa i backarna. Mamma åker inte skidor. Det var jätte skönt väder. Inte för kallt bara lite mycket blåst i början. I slutet av veckan var det plusgrader (!?!) och snön smälte (!?!).

Julaftonen började med skidåkning, fika i Ullådalen, hem och göra sig i ordning, titta på Kalle Anka, öppna julklappar och vidare till Tott Hotell på julbord med pappas chef och hans familj. Där träffade jag Sarah som jabbar där :D. Vi spelar innebandy ihop men hon åkte dit upp och jobbade för ett tag sen. Det var jätte kul att träffa henne igen<3



Snö, påväg mot Åre.



jag tog på snön igen men med en annan inställning, då blev det såhär :)



Cool lillebror i backen!



Annelie redo för skidåkning!



Fika på julafton :D



Varm choklad!



Det var fullt med människor på torget när tomten kom med häst och vagn (bakom granen)



Olle fotade TV:n ;)



Jag fotade min nya ring som jag och mamma köpte :)



Sen var det paket öppning. Mamma och pappa får fina tallrikar!



Olle fick fotbolls kuddar av moi :D



Mamma och pappa tyckte också var roligt :D



Jag fick kuddar till min säng!



Jag kom även upp i 1111 st sända sms under julafton....haha...stolt....(eller inte)

Den 26:e var vi på Wallmans salonger på resturang Dippan. Det var det bästa jag har sett. Det var personalen som uppträdde mellan måltiderna....och medans också. Det var så jäkla coolt. Jag satt i och försig och var skit sur hela middagen eftersom vi hade glömt kameran......usch!! Det vär ändå så jäkla sjukt bra!
Blev även halvt förälskad i en jätte söt servitör ;)
Ska upp dit igen v.9. Får se till att stöta på han då ;)....ska försöka boka biljetter tills dess också :D Det var så jävla bra alltså.....jag rekomenderar det verkligen...det finns här i Stockholm också....

Nu ska jag äta nåt och sen gå och sova..är väldigt trött...

Hörs imorgon :)
 
<3  a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0