annelie?

Nu börjar jag om från början och då är det även dags för er att lära känna mig lite bättre ;)

Lovar du att vara ärlig? Visst

Du heter: Annelie!

Smeknamn: Ampe..? Pärlan...?

Låt som när du är ledsen sörjer till? Åh...Titanic låten!
Beroende av: Vänskap och famlij

Vem behöver du mest just nu: Någon som vill ge mig en miljon.
Vad tror folk om dig? Oj, jag vet inte...att jag är glad 24/7

Stämmer det? Nej, jag är ledsen även jag.

Vad får du oftast komplimanger för? Haha..att mitt hår är så långt har jag hört ganska mycket på senaste tiden :D

Vad säger du för att imponera på någon? Jag är som jag är, försöker vara glad och social.

Hur imponerar man på dig? Ta mig med storm! Charma mig!

Brukar du skratta för dig själv? Haha. Oh ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Att vi kanske ska köra träning på torsdag också, från Hanna. :)

Var bor du? Bromma, baby!

Trivs du där: Absolut!

Äger du några converse: Yes, ett par vita höga och ett par vita låga.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider!

Brukar du bli för full: Nej..inte för full....

Vad har du för mobil operatör: Comviq!

Är du allergisk i mot något: När jag var liten var jag allergisk mot röda saker...men inte längre :)

Nästa mål i ditt liv: Ut och resa!!

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Annelie...."

Vem ringde du senast? Den blonda Evis....

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag vill köpa en husbåt, jag är galet taggad" (Johanna) :)

Antal timmar sömn inatt: Många...10 kanske...

Brukar du komma i tid: Oftast...

När mår du bra: När jag får vara med några jag älskar och när jag skrattar...

Hur känner du dig nu: Jag är jätte förkyld, äcklig hosta och massa annat skit. Fast det börjar gå över nu :D

Vanligaste färg på dina kläder: Oj...alla möjliga..ingen specielll..

Vad tycker du om fötter: Kan vara äckliga...

Vad saknar du: Pengar!!!

Hade du en bra kväll igår: Ja verkligen...

Favorit dryck på morgonen: C-vitamin och te..

Rakar du benen: När jag behöver....vilket inte är så ofta.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Innan 23 försöker jag ligga i min säng...men det blir inte alltid så...

Är du blyg? Oftast inte...men det beror på situationen såklart....

Sysslar du med någon idrott: Innebandy!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, och jag hoppas det händer mig snart ;)

Har du spytt offentligt: Inte vad jag minns ;)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa..det verkar så jäkla lätt för killar...

Är du nöjd med ditt liv: Till 95% Men visst finns det alltid mer saker som man vill ha..men jag är optimist och tror att det kommer förr eller senare :)

Vad gör du i morgon: Imorn ska jag till körskolan och sen plugga teori. Träffa en kär vän till mig <3 och sen träna om jag är frisk vilket jag tvivlar på tyvärr :(

Vad är det värsta du vet? Lögner och falsket

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag har aldrig några pengar så jag kan inte spendera några :( jag är ledsen...

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Zac Efron...så snygg borde alla vara ;)

Vad längtar du till? Den 16 maj! Då åker jag till Staterna och min syster igen och då har jag avklarat allt jobbigt här hemma i Sverige. Körkort, nationella prov, 18års-dagen och massa mer.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Oh ja!!

Vad använder du för shampoo? Äh..det som finns när jag ska duscha....borde bry mej mer om mitt hår i och för sig.

Vad är det finaste du fått? All kärlek från mina vänner och min famlij

Hur gammal är du: 17..jag fyller 18 om 30 dagar!! :D

Du samlar på: Jag samlade på grodor ;)

Gröna eller röda äppeln: Röda!

Gillar du golf: Har provar en gång och det var jätte kul...svårt..men kul!
Vilken tid gick du upp idag: 10:15 eller nåt sånt...

Har du strumpor på dig nu: Nej, men jag fryser lite om fötterna så jag kanske ska gå och sätta på mig det....

Är det okej att gråta: Abslout!

När grät du senast: Oj..kommer inte ihåg...eller jo...till Oprah igår.. jag gråter till allt....

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka till behövande! Resa! Handla kläder! Handla mer kläder! Handla ännu mer kläder!

Bär du glasögon eller linser: Nope..men resten av min släkt gör...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Gud nej.. H&M in my heart!!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Så sent som möjligt ;)

Har du piercing: Öronen...

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Två eller tre..helst ett tvillingpar ;)

Är du bra på att laga mat: Det är nog det jag är sämst på här i livet....

Är du flygrädd: Nej..jag har vant mig att flyga...nu gillar jag det.. är mest orolig över att man ska störta men det är tydligen inte så stor chans så jag är ganska lugn..

Hur vig är du: Jag var vigare när jag var liten i alla fall....

Är du musikalisk? Jag skulle vilja kunna spela gitarr eller piano...

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten....

Vilken är din favoritglass: Magnum mandel!!

Tror du på ett liv efter döden: Absolut! Jag är galet rädd för döden men om jag tänker att man kommer återuppfödas så blir jag lugnare...

Tycker du om sushi: Självklart!

Vad äter du helst när du ser på film: Plockgodis!!

Bor dina föräldrar tillsammans: Jajamen...

Har du tandläkarskräck: Nej...

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!! Kommer knappt upp på mornarna, och jag kan vara vaken jätte länge på kvällen även fast jag är galet trött ;)

Vilken ögonfärg har du: Blå?

Biter du på naglarna: Gjorde! Okej..det händer fortfarande...

Hur ofta tränar/motionerar du: Innebandy flera gånger i veckan...men nu tar säsongen slut så jag ska ut och springa också....

Senaste låt du hörde: Halo med Beyonce...(stavas hon så?)


Kommentarer
Postat av: den bruna

piercing i ÖRONEN?! vad har jag missat??

2009-04-08 @ 12:39:31
Postat av: den bruna

ofta du aldrig har spytt offentligt min vän! hahahaha! eller ? ;)

2009-04-08 @ 12:40:17
Postat av: annelie

jag har ju hål i öronen vännen :)



hahah..ja kanske har spytt ofentligt..haha..jag vet inte ;)

2009-04-08 @ 18:58:45
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0