dance?

Hola hola....
Nu är dagen inne på de senare timmarna och jag har hunnit med mycket.

Ätit chips
Druckit oboy
Ätit godis
Gått ner till Ican och köpt mer godis
Läst min tråkiga engelskabok
Tittat på mina teoriböcker
Tittat mycket på Desperate Houswives
Ätit sushi
Pratat med V
Pratat med Bruna E som nu befinner sig i fjällen (kom hem snart kvinna)
Duschat
Rakat benen
Använt "Sommer glow" lotion från Dove
Dammsugat mitt rum

Jag menar, oj vad mycket jag har hunnit med idag ;)
Nu ska jag göra mig i ordning och sedan möta upp V för att åka till H i Sumpan.

Ha det toppen!

Pussen - A

Teckenförklarning
V= Veronica
E= Evelina (i detta fall bruna Evelina)
H= Hanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi sötaste teckenförklaringen :)

2009-04-11 @ 11:33:21
Postat av: annelie

:)

2009-04-11 @ 12:28:48
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0