revyn?

Hej hej.
Längesen nu. Förlåt.
Lite update.
Igår jobbade jag tillsammans med många vänner på ett event som Vecko Revyn ordnade. Ego 2009.
Det var jätte roligt. Vi fick hjälpa till med allt möljigt och Blondinbella var där och satt i nån panel och trean från Idol, Robin, sjöng. Det var roligt att träffa Blondinbella på riktigt och först när jag pratade med henne var hon trevlig men sen blev hon lite mer överskattad och hon verkligen visste själv att hon var "känd". Men som sagt, det var kul att se henne i verkligheten.



Maria, som fixade jobbet åt oss går en event utblidning i Åre och skulle faktist kunna tänka mig att gå något liknande. Det verkar galet roligt. Men å andra sidan är det mycket jag vill göra, bli modell, designer, inredningsarkitekt, bartender, reseledare, chefsredaktör m.m. Svårt att välja. Men det verkar sjukt roligt att jobba med events.
Tack Maria att du fixade detta till oss. Hoppas du får det bra i Åre nu :)

Idag ska jag plugga, plugga och plugga. Och gå ut i det fina vädret.
Sen är det en jobbig vecka som kommer med prov och sånt roligt ;)

Pussigull till er
 - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0