finito?

Lördagen är snart slut..blev bortbjuden på ett födelsedagsfirande men jag tackade nej...är helt slut, både i kroppen och i hjärnan.
Spelade match idag.....förlust....sen kollade vi på en Sumpan match och sen så gick Jenny, Angelica och jag till Kebab-stället...Jenny stannade i tio minuter sen skulle hon till bussen, men jag och Angie stannade. Och åt :D god mat! Och så pratade vi lite skit såklart ;)
Efter det åkte jag och mötte upp min mamma som var med med en kompis..vi snackade lite sen åkte jag och mamma och köpte en jacka till moi! :D och sen köpte vi biobiljetter tills imorn. Changeling ska vi se...hoppas den är bra.

Nu sitter jag här på mitt rum och kollar på OC och äter chips....jag njuter även att den här finns i mitt rum ;)



Jag är trött....
Sov gott när ni nu går och lägger er ;)
Puss - A

Kommentarer
Postat av: Live from the USA

Linda är här o vi planer NYC imorgon! Ska äntligen köpa min iPod touch;) Filmen var skitbra - ha det underbart:)

2009-02-01 @ 03:37:53
Postat av: annelie

åååå vad kul!

vet du vad jag längtar till NY!!

kul att ska köpa ipoden :D

pussen <3

2009-02-01 @ 11:55:05
URL: http://charmfulslave.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu kan jag se jackan:D:D:D:D:D:D

Den var skitscchnyggg du kommer bli het het het (asså hetare än vad du redan är!) Passar dig perfekt!

<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-01 @ 20:07:57
Postat av: eveblond

det översta var från mig:)

2009-02-01 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0