godis?

Frukost lördag:
 - chips
 - ett rött äpple
 - godis!

Bästa frukosten på länge måste jag säga.....



Såhär såg det inte ut...kunde inte ta någon bild på mitt godis eftersom det är slut ;)

Idag är det en hemma dag...jag har sovit galet skönt och länge vilket jag tror att jag behövde...sover inte så bra i veckan...
Veronica ville att jag skulle följa med och titta på en innebandymatch men jag valde att vara hemma tillsammans med min dator och tv....



Moi och Veronica <3

Kvällen igår var mycket mys...som alltid med Eve och Eve. Vi släppte lös våra känslor och det blev både skratt och tårar.



Mina Evisar <3

Nu ska jag titta på Top Model som börjar kvart över......
Sen skulle jag egentligen på bio med min kära mor men vi ställde in det....eller sköt upp det till nästa helg....vi orkade inte riktigt idag....

Pussen på er <3
 - a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0