orättvist?

Min kära syster har varit och sett Lion King musikalen på Broadway...det hade varit helt otroligt bra så jag är lite avundsjuk....när vi kommer dit så vill jag se Hairspray musikalen.....






Dagen har varit lång och ganska jobbig....hade Fysik B för första gången....kändes väl sådär.....jobbade flitigt på matten och sen hade vi även svenska och engelska....
Slutade kl tre och sedan åkte jag och Johanna hem till mig och bakade scones....fy fan vad gott det var! Vi åt väldigt många var sen hade båda grymt ont i magen ;) Jag var och tränade sen och det kändes som scones skulle komma ut igen.... åt fel håll om ni fattar.....
Träningen var rolig...och jobbig....

Nu har jag pratat med min syster.
Snart ska jag ducsha....
Sen ska jag sova....

Pussi pussen på er <3
 - A

Kommentarer
Postat av: Live from the USA

Jo vissa har det bra! Men tänk på att du har lösgodis - det finns inte här;) hörs på lördag

2009-01-23 @ 00:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0