sverige?

God morgon, god middag och god kväll...
Dagen lider mot sitt slut och det känns skönt faktsikt. Har varit en jobbig dag. Har gått i skolan mellan 8.15 och 16.00.
Hade sjukt ont i huvudet i slutet av dan och ville bara gå hem. Hade kemi för första gången idag....verkar helt okej måste jag säga...har det imorn igen.

Den nya terminen började i dag så jag tänkte införa lite nya vanor.
- försöka få bort så mycket socker som möjligt i veckan, alltså inte äta godis och småsnacks m.m.
- dricka smoothie varje morgon
- ge allt  på mina träningar så jag slipper sitta på bänken
- vara trevlig och snäll mot min familj.... de brukar få umgås med en trött och vresig dotter men det ska ändras nu
- gå ut och gå ibland
- spara pengar..är helt pank för tillfället....nej förresten...jag hittade en 20 lapp idag i skolan :D

Ska försöka hålla mig till detta....har faktiskt klarat nästan en hel dag :D

Nu är det handboll på tv....det är roligt tycker jag :)



Jonas Larholm är en av mina favoriter....

Pussen på er
 - a

Kommentarer
Postat av: Live from the USA

hej du!! låter som en jobbig dag. själv så har jag sovit 5 h i natt. Jag o linda kom hem kl 2 imorse från nyc. jag skulle upp igen kl 7. lämnade essex med andrea o barnen lite senare för att åka skidor hela dagen (har varit helgdag idag). Nu är kl snart 18.00 o jag är hellllt slut! Har kommit skitmykt snö - nästan 10 cm. Jag o linda såg en brodway show igår! The Lion King - helt jävla underbar!!!!:)

2009-01-19 @ 23:45:06
Postat av: annelie

omg...vilket liv du lever därborta.....

vi ska gå på hairspary när vi kommer :D

kul med snö och skidor...

pusspusspuss

2009-01-20 @ 15:18:10
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0