200?

Vet ni...snart har jag 200 inlägg...haha...roligt?? jag tycker det ;)

Någon gång i framtiden så ska jag även köpa en dator med inbyggd webbkamera för jag orkar inte ta bilder, och sedan ladda över dom till datorn....det är därför jag inte lägger upp så många bilder...lathet alltså...

Men men, jag ska försöka bättra mig....

Snart är denna måndag slut, vilket betyder att det snart är tisdag.....Bestämde för ett tag sedan att jag ska promenera till Stadshagen efter skolan där min kära Eve Brun går i skolan...sen ska vi hem till mig och äta pytt i panna!
Träningen imorn är inställd men jag ska iväg på teorikurs så det blir en ganska aktiv kväll ändå....ska försöka ut och springa också.....

Om ni ville veta ;)

Pussigull - A

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

men gud, tack! vad snäll du är. kul att man kan inspirera! kram! :)

2009-03-17 @ 22:24:09
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0